sâmbătă, 21 martie 2009

Pizza rapida de post

Destul de des, in perioada posturilor, fac acest gen de pizza. Cum este foarte usor de facut, o puteti incerca si in varianta cu carne/branza/oua, adaugand pe langa ingredientele mentionate aici, si aceste componente.

Ingrediente:

- 3-4 blaturi mici de pizza cumparate (eu le folosesc pe cele Lujerul, se gasesc in supermarket si in micile magazine Lujerul)
-1 borcan mic de zacusca (cu ciuperci de exemplu)
- 1 cutie de ciuperci conserva, maruntite
- 200 gr de masline sarate
- 2 rosii proaspete

Mod de preparare:

- se inteapa blaturile cu furculita ca sa se creeze gaurele prin care sa patrunda sucul de la zacusca si de la rosii
- se ung blaturile cu zacusca (sau daca nu avtei zacusca puteti folosi suc de rosii de la rosii decojite)
- se adauga in straturi celelate ingrediente : ciupercile maruntite(eu le mai tai si cu cutitul pe cele din conserva, nu le las in dimenisunea din cutie), bucatele de masline, si la final rondele de rosii.
- se unge tava de la aragaz cu margarina si cu pesmet si se aseaza blaturile de pizza
- se tin la cuptor 20 de minute

POFTA BUNA!



Nota : se pot consuma imediat ca fel principal sau se pot reincalzi si consuma ca masa de dimineatza sau de seara.Intotdeuna reteta asta mi-a fost foare utila in perioadele de post.
Am facut de multe ori, unele erau mai aratoase ca cele de mai sus, insa asta este singura "dovada" pe care am pastrat-o pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu