joi, 26 martie 2009

Meniu pentru o petrecere

Salutare,

Continui seria de meniuri pentru petreceri.De data asta va prezint Revelionul din 2007.Nu este de sezon, ce e drept...hmm...poate ca ar trebui sa bag o ciorba de stevie, o supa crema de legume zilele astea...dar cum am mai multe prietene stresate de meniul pentru sarbatorirea primului an de viata al bebelului...am sa le ajut cu acest articol, ca sa aiba de unde alege.

Deci..ce avem aici...avem cateva gustari, dupa cum se vede:

Iata si ce era pe masa:

1) Salata boeuf (morcovi si cartofi fierti, castraveti murati, piept de pui fiert si maioneza)
2)Carnaciori in foietaj

3) Oua umplute cu maioneza


4) Snitelase micute de pui


5) Carnaciori inflorati

6) Friptura de porc...pulpa la cuptor

7) Tartine de pui cu hrean


8) Tartine cu unt si cascaval ras


9) Tartine cu unt si muschi file afumat


10) Pasta de peste (ton, unt,lamaie, sare..frecate bine cu mixerul)

11) Salata de porumb fiert, ciuperci si sunca de Praga..cu maioneza si lamaie...delicioasa


12) Rulata de ficat

Favoritele au fost :

1) Carnaciori in foietaj
2) Tartine de pui cu hrean
3) Salata cu porumb, ciuperci si sunca

Petrecerea asta a fost pentru 16 oameni, a durat toata noaptea, si a ramas o gramada de mancare si pentru runda 2...adica 1 ianuarie.

2 comentarii:

  1. E tare blogul tau :), sa stii ca imi place f mult, sper sa am si eu timp sa incerc toate retetele tale.
    Salata aia cu porumb e chiar f buna, mi-ai dat tu mai demult reteta si am incercat-o atunci.
    Mmm, arata asa bine toate... sa stii ca acum cand vin pe acolo ma autoinvit la o petrecere de a ta :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Ioana.Merci de incurajari! Da, salata cu porumb este foarte gustoasa, stiu cand ti-am dat reteta ca ti-a placut.Saptamana asta care vine pregatesc articole cu niste dulciuri usor de facut si cu mancarica pe baza de spanac..so ..stay tuned ;)

    RăspundețiȘtergere