joi, 30 aprilie 2009

Un fel de panetone facut cu masina de paine

Asa cum am promis in primul articol din seria Retete pentru masina de facut paine, am incercat mai multe variante de cand o am.
sa va arat ce mi-a iesit:

Aici am un fel de panetone....adica un fel de cozonac....cu stafide


Si aici ... o paine taraneasca, adica din aceea cu faina integrala, seminte si lapte praf.Din cate observ cele cu faina integrala si cea de secara...nu cresc ft mult...insa aca mananci o felie din aia chiar ca te saturi :D..sau cel putin pt mine asta e valabil..pentru ca, asa cum v-am mai spus, nu sunt amatoare de paine si alte fainoase.


Nu cred ca are sens sa pun retetele, am scrsi articolul asta numai cu scopul de a arata ce poate face o masinuta de facut paine, pentru cei care se gandesc daca sa achizitioneze asa ceva.Retetele sunt in carticica cu care vine orice masina de facut paine. cand voi improviza, asa cum cu mare maiestrie am avzut ca face autoarea blogului cu retete pentru fetite dulci, o sa pun aici detalii.
Ca alte informatii utile poate mai conteaza sa va spun ca panetone a durat cam 3 ore, iar paine de secara 2 ore jumate.Am vazut ca paine taraneasca dureaza mi putin decat eca clasica, basic su french style ;)

Un comentariu:

  1. arata foarte bine cedca am sa il incerc cu prima ocazie ca mie imi place foarte mult pantonele

    RăspundețiȘtergere