sâmbătă, 18 aprilie 2009

Cum se rosesc ouale de Paste?

Azi am rosit oualele.Vedeti in poza ce a iesit.


Trebuie insa sa recunosc ca nu am fost eu autoarea, motiv pentru care nici nu am avut cum sa fac poze step by step. Nu aveam in plan sa pun pe blog oualele...insa m-am gandit ca poate pe viitor cineva va cauta "Cum sa rosesc oualele de Paste?"....si as putea sa ii fiu eu de ajutor.

Asadar...cum se rosesc oualele?

- Eu folosesc mereu vopsea Cosmin (nu este nici o reclama..dar mie personal chiar mi se par cei mai buni).
- Se spala oualele
- Se fierb intr-o oala mare
- Separat se pune in mai multe vase apa la incalzit (pt vopsele)
- Cand oualele sunt fierte si cand avem pregatita si apa pentru vopsele, se pune cate un plic din culori diferite in vasele cu apa incalzita
- Se scufunda oualele in fiecare vas (eu am avut 3 culori->3 vase) si se mai lasa acolo sa fiarba cateva minute.Culoarea nu se fixeaza daca nu se si fierb oalele acolo.
- Se scot cu grija oualele din vase, se pun pe hartii (ziare)
- Dupa ce se racesc putin, nu de tot, se ung cu putin ulei (folositi un servetel de hartie de bucatarie imbibat cu putin in ulei)

Atentie

- 1 plic Cosmin se foloseste la 7-8 oua
- Puneti apa pt vopsele in vas in asa fel incat oualele sa fie complet scufundate insa sa nu fie decat cam maxim 1 cm deasupra oualelor (adica nu diluati prea mult colorantul)
- Oalele nu trebuie sa se atinga una de alta in vasele in care le fierbeti cu vopseaua

Voi ce vopsea de oua folositi cu succes?

Un comentariu:

  1. Hristos a inviat!
    Arata dragut ouale :).
    Eu nu am vopsit oua pana acum dar am vazut ca mama mea foloseste de mai multi ani vopseaua Anatoli.

    RăspundețiȘtergere