joi, 23 aprilie 2009

Tortellini cu carne

Tortellini sunt un tip de pastă făinoasă cu ou şi cu umplutură la mijloc, originară din Bologna.

E prima data cand incerc o reteta pe baza de tortellini.Mi-a placut ce mi-a iesit, pentru prima data...desi stiu ca se putea mai bine.Treaba a fost insa facuta in graba....imi era foarte, dar fooooooarte foooaamee! De la job am trecut pe la un supermarket si am cumparat in graba ce scrisesem in prealabil ca imi trebuie, pe o hartiuta ;) Mi-au ramas ochii la niste tortellini din astia de pe raft si i-am inhatat ;) Acasa am improvizat reteta asta, cu ce aveam prin casa.Spun ca ar fi iesit mai bun daca as fi avut intr-adevar disponibile cantitatile care trebuiau, dar voua va pun aici in reteta cantitatile corecte....ca sa iasa mai mult sos...ca este mai gustos asa.Eu am avut putine prin casa si nu a iesit prea mult sos..insa tot au fost apreciati. Si ghiciti cat timp mi-a luat? Vreo 15 minute..fara exagerare ;) Deci chiar e o mancare usoara si rapida..si gustoasa! Am facut 4 portii, aseara s-au mancat doua, azi mi-am mai luat una la pachet la job.

Gata cu povestea..sa trecem la treaba:

Ingrediente

- 2 cutiute mici de smantana
- 1 punga de Tortellini (cu carne, simpli , cu branza, cu cascaval etc)
- 150 gr de cascaval (bucati maricele)
- 4 rosii decojite
- 200 gr piept de pui

Mod de preparare

- Se fierb pastele al dente
- Se prajeste pieptul de pui bucatele, sau se prepara la cuptor
- Se pun intr-o tigaie cu ft putin ulei : rosiile decojite taiate cubulete, cascavalul bucatele...se calesc
- Se adauga pieptul de pui deja preparat
- Se adauga 1 lingura de bulion si toata smantana
- Se adauga pastele si se mai calesc si ele cu sosul

Pofta Buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu