luni, 21 septembrie 2009

Cum ajungeti aici?

Nu m-am mai uitat de foarte mult timp pe Google Analytics sa vad keyword-urile care functioneaza cel mai bine pt blogul asta.Am retinut din prima luna, cand ma uitam zilnic, ca ...functioneaza..si atat.Apoi am inceput sa bag retete.


Raportul de pe analytics arata ca aprox. 70% din useri imi vin de pe google, apoi mai am cativa care vin de pe referring sites si cativa care vin direct... datorita statusului pe care il pun pe YM.

Iata un sumar:

Top 5
------
1.retete culinare usoare
2.ardei copti
3.retete usoare
4.aperitive pentru petreceri
5.meniu pentru petrecere

Amuzante sunt astea de mai jos

-casa ionut
-cea mai buna ciocolata de casa
-by ionut
-crema de zahar ars se pune cu capac la cuptor?
-cum se coc vinetele afara pe plita imagine
-musacaua de cartofi nu merge bagata si la cuptorul cu microunde?

Lol... e interesant sa vezi ce cauta lumea :D Oricum Ionut asta pare a fi un VIP ceva de il cauta lumea :))

Apoi am mai detectat un user care uita mereu linkul catre blogul meu, si scrie asta :

-ruxy culinar blogspot (a se citi "da linkul ala al lui ruxi cu culinar-ceva de pe blogspot")
-culinar blogspot ruxy (cu mici variatiuni)

Banuiesc doua persoane a fi userul ala....daca te recunosti lasa un comment ceva sa vad daca m-am prins ;)

Cea mai vizualizata reteta este cea de ciocolata (by VIP Ionut) ...si cea cu cafeaua

This leads me to some conclusions.... :D...o savedeti mai incolo. Stay tuned ;)

2 comentarii:

  1. Ruxi, sunt flatat :) Azi ma simt bine. Insa sa stii ca traficul ala se poate sa provina de la auto-personal branding-ul meu de acum catva timp :P (daca e o statistica ce include o perioada mai lunga).

    RăspundețiȘtergere