luni, 5 octombrie 2009

Despre placinta cu branza

Week-endul asta iar am gatit in cantitati considerabile.Partea proasta e ca retetele respective le-am postat deja pe blog, deci nu am mare lucru de adaugat.Eh, in fine, nu am pus pe blog pilaful cu carne pana acum, dar nici nu am de gand sa o fac, nu cred ca este cineva care sa nu stie sa faca asa ceva.Pentru toti, pentru toti, dar nu chiar pentru toNti :D
Ce ar merita mentionat, poste ar fi ca am facut pt ptima data o pizza pe baza de blat facut cu masina de facut paine.Am luat reteta din cartea masinii (1 lg ulei, 480 gr faina, 1 lingurita sare, 1 lingurita jumate drojdie uscata, 240 ml apa), a durat 1 ora jumate pregatirea aluatului in masina.Apoi l-am intins pe o tava de aragaz, a iesit un blat subtire.Am adaugat 3 oua batute, 1 rosie feliata subtire, 2 carnaciori cabanos feliat subtire, 2-3 felii de sunca, si branza si cascaval din belsug.La cuptor a stat cam 45 de minute, pe nivelul 2, iar pe nivelul 1 al cuptorului am pus o tava ca sa nu se arda blatul.S-a devorat rapid!

Ce m-am gandit ca ar fi mai important de spus ar fi insa niste tips and tricks ca sa va iasa placinta cu mere buna..si acestea sunt:

- foile Morarita si Winny sunt ft bune
- merele cretesti sau remet acre sunt cele mai potrivite
- daca aveti mere din astea acre , la 1 kg jumate de mere, merge cam 12-13 linguri de zahar
- daca merele sunt prea dulci, adaugati zeama de la o lamaie
- nu uitati de scortisoara!! (cu mentiunea asta cred ca am facut pe cineva fericit:D)
- taiati placinta in bucati inainte de a o pune la cuptor
- cel mai bine merge deasupra combinatia de ou cu smantana, dar daca nu aveti in casa smantana merge si iaurt sau lapte

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu