luni, 26 octombrie 2009

Placinta de dovleac


La cookies day am avut si un coleg buactar..care a facut placinta cu dovleac.La viteza cum s-au consumat bunatatile eu nu am mai apucat, asa ca mi-am facut singura week-endul asta.Am luat prea mult dovleac din piata asa ca mi-a ajuns si ca sa fac o tarta, pe care o public zilele urmatoare.

Pana una alta iata reteta mea de placinta rapida cu dovleac:


Ingrediente

- 1 kg jumate dovleac ras (eu l-am cumparat direct ras, din piat, de la o tanti care se lauda ca a folosit robotul in acest scop, vezi Doamne..sa nu dam cu parul la protectia consumatorului)

- 5 linguri de zahar

- 2 pliculete zahar valinat

- 1 varf de cutit de scortisoara

- un ou + 4-5 linguri de apa minerala pentru uns placinta pe deasupra

- 1 pachet de foi de placinta Winny

- 80 gr unt pentru uns foile


Mod de preparare


- este ft simplu, dupa cum va puteti imagina

- avem 12 foi de placinta

- facem compozitia din dovleac ras, zahar, scortisoara, zahar vanilat, si 2-3 cubulete mici de unt

- punem in tava de placinta stratul de 4 foi de placinta, fiecare separate prin bucatele de unt

- punem jumatate din compozitia de dovleac

- iar un strat de 4 foi de placinta separate cu bucatele de unt

- jumatate de compozitie de dovleac

- la final ultimul strat de 4 foi de placinta

- taiem placinta in portii si o punem in cuptorul incins, pe nivelul 2,iar pe nivelul 1 punem o tava de aragaz ca sa protejam placinta

- dupa 5 minute de stat la foc o scoatem si o ungem cu compozitie de ou si apa minerala

- o mai tinem la cuptor pana se rumeneste frumos si se inmoaie de tot dovleacul ;)


Se servete rece!


Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu