vineri, 30 octombrie 2009

Tarta cu dovleac si nuca



Asa cum scriam luni, am facut week-endul trecut si o tarta cu dovleac si nuca.Mie mi-a placut chiar mai mult decat placinta.Si a fost prima data cand am facut aluat de tarta cu biscuiti si vad ca mi-a iesit buna.Deci de acum incolo pot sa incep sa fac si alt fel de tarta cu aluatul asta.

Ingrediente

- 300 gr biscuiti populari
- 10 linguri de zahar
- 2 pliculete zahar vanilat
- 1 varf de cutit de praf de scortisoara
- 100 gr unt
- 1 pahar de lapte
- 300 nuci
- 500 gr dovleac (ras)

Mod de preparare

- pentru aluat facem asa : maruntim cat mai bine biscuitii (eu am folosit robotul) si nucile (in prealabil am avut deosebita placere sa le si sparg si sa le curat...ca le culesesem frumusel dintr-un nuc :D). Amestecam biscuitii cu 4 linguri de zahar, 50 gr de unt, paharul de lapte caldutz.Facem o pasta de biscuiti din acest aluat si il punem in forma de tarta ca mai jos:


- pentru compozitie : radem dovleacul(eu il cumparasem ras), l-am dat si prin blender ca sa iasa ca o pasta (asta e optional), il amestecam cu nucile maruntite, cu 6 linguri de zahar, zaharul vanilat si scortisoara, si inca 50 gr de unt.
- Punem peste aluatul de biscuiti aceasta compozitie:


- oranam cu nuci (eu nu am mai avut destule pt partea asta asa ca nu arata extraordinar)

- punem totul la cuptor pentru 40-50 de minute, pana se coace bine dovleacul ;)



- Se serveste rece!

- Mi se pare o tarta ft usor de facut, ia putin timp, si ..nici nu costa mult (chiar daca nu culegi nucile direct din nuc :D)





Un comentariu:

  1. Am incercat si eu reteta si a iesit o tarta foarte buna. Chiar si persoane carora nu le place dovleacul copt in general, au apreciat-o. Si aluatul de tarta cu biscuiti e foarte bun si usor de facut.
    Multumesc de reteta Ruxi!

    RăspundețiȘtergere