vineri, 23 octombrie 2009

Decorix.ro in actiune! - Compot de mere

Va spuneam mai demult, cand am lansat concursul cu Decorix, ca am vazut pe site tot felul de lucruri dragutze si utile pentru bucatarie.Am primit saptamana asta un aparat de maruntit,pentru teste.A trecut cu succes ! Am facut un compot de mere pe care l-am si fotografiat in pasi mai jos. Apoi, fara a mai pune pe blog, am facut in doi timpi si trei miscari si o salata de fructe pentru niste invitati care s-au anuntat cu 10 minute inainte de a suna la usa ! ;)
Aparatul asta se dovedeste asadar util pentru a marunti rapid si usor fructele pentru compot sau pentru salata de fructe.Fiind si mic si neavand nevoie de curent, se poate lua usor in excursii, la picnic sau in camping, sau pur si simplu intr-o deplasare, mai ales daca aveti cu voi si copiii din dotare, care necesita mancare proaspata si mai ales pe baza de fructe ;)



Reteta : se ia un mar bio-eco-minune, din marul de la Bradet :D,se spala, si marunteste cu aparatul de la Decorix in 2 secunde,apoi se pun cubuletzele de mar in 2 cani de apa, cu 2 linguri de zahar, se tine compozitia la fiert pana se inmoaie de tot marul.Se lasa la racit si apoi se serveste;)

Nu uitati de concurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu