luni, 31 august 2009

Casa Pastravului


Week-endul asta l-am petrecut la Sighisoara.Orasul arata putin cam rau, ma refer la cetate de fapt, pentru ca se lucreaza la canalizare, si drumurile prin cetate sunt cam daramate.Din fericire insa nu era multa lume in Sighisoara si am putut sa ne plimbam linistiti pe aleiute si sa admiram peisajul.
Nu despre Sighisoara este postul asta, ci despre un restaurant cu specific pescaresc, pe care l-am gasit pe drumul dintre Sighisoara si Brasov.Gasiti mai multe informatii despre locatie aici : Casa Pastravului

Este de fapt o pastravarie, care este situata chiar langa restaurant.



Restaurantul are si foisor afara, si o mica terasa chiar pe lac.Noi am mancat in interior, pentru ca ploua si era cam frig. Servirea este foarte buna, comanda vine repede, si mancarea este proaspata si bine facuta. Cu tot tacamul, adica cu toate accesorrile necesare servirii unei mese de peste ;)
Preturile, destul de sus, dar asta e...pana la urma eu zic ca se merita.
Noi am incercat gulasul de peste, saramura de pastrav cu sos de rosii si mamaliguta, si pastrav prajit pe pat de spanac..si a fost absolut delicios.



Se serveste in special pastrav, dar exista si ceva preparate din salau.
Daca treceti pe acolo nu ezitati sa incercati..si apoi ne dati si noua de veste cum a fost!

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu