joi, 27 august 2009

Pastrav cu legume la cuptor


De ceva vreme am inceput sa pregatesc mai des peste, in week-end.Din pacate insa nu am mereu timp sa fotografiez pasii, dar am salvat cateva poze de la o reteta cu pastrav cu legume la cuptor.A iesit foarte foarte bun, sunt foarte incantata de mine. Am trecut vineri seara prin piata noastra, si am gasit pastrav proaspat. Evident deja il vedeam in farfurie :D...alaturi de o garnitura buna de legume si multa lamaie.

Am purces asadar la etapele pregatitoare: cumparat, dus acasa rapid, curatat cu chiu cu vai de solzi si toate cele...curatat bucataria dupa operatiunea anterioara....si pus la congelator.A doua zi, sambata, l-am scos din congelator de dimineatza, ca sa se dezghete pana la pranz , cand am trecut la etapele urmatoare :

- se curata 2 morcovi, 3 cartofi, 2 ardei
- se taie legumele cubulete sau feliute, in functie de leguma
- se pun legumele la cuptor cu ceva ulei, sare, piper, apa
- dupa ce se patrund putin legumele, se pun cei doi pestani deasupra
- pestele trebuie uns cu putin ulei, i se pune sare si piper, inclusiv in burtica :D
- se mai tine compozitia la cuptor inca 20 de minute
- la final se adauga o ceasca de vin alb si 2-3 feliute de lamaie si se mai tine asa la cuptor 10 minute.


Se serveste cald, cu lamaie, si vin alb rece ;)

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Cum? Ai cumparat peste proaspat si l-ai congelat? De ce ai face asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. eh..ca nu l-am putut gati in ziua aia.nu exista alt motiv.asa s-a intamplat

    RăspundețiȘtergere