vineri, 3 iulie 2009

Sufleu de fasole galbena



Week-endul trecut am incercat o reteta noua vazuta pe un blog culinar spaniol.Leguma protagonista este fasolea.Fasolea verde era in reteta originala....dar eu nu am avut decat galbena si am facut asa.A iesit buna, insa eu prefer gustul fasolei verzi, asa ca sunt curioasa cum ar iesi cu cea verde...asa ca o sa incerc.
Este un sufleu de fasole galbena.Poate fi folosi ca garnitura, sau se poate consuma ca atare.Eu am incercat in ambele variante, iar in cazul in care o mancam ca atare,
deci fara carne alaturi, o mai dregeam si cu niste iaurt degresat...asa ...de umplutura ;)

Ingrediente



- 500 gr fasole galbena/verde
- 1 cutiuta smantana
- 4 oua
- 200 gr branza sarata
- pesmet

Mod de preparare

- Se inabuseste fasolea si se lasa la racit(eu am facut pasul asta cu o zi inainte ca asa m-am organizat)
- Intr-un vas, se bat cele 4 oua si se amesteca cu smantana

- Se adauga pesmetul, cam 1 ceasca

- Se amesteca compozitia ca sa devina omogena
- Se adauga si branza sarata rasa pe razatoarea mare

- In vasul termorezistent, se pune un strat de fasole (nu mai spun ca vasul trebuie uns cu unt si presarat pesmet)


- Turnam peste fasole o parte din compozitie

- Apoi iar un strat de fasole
- Iar compozitie
- la final eu am mai avut numai inca un strat de fasole si am ras niste branza deasupra pt fatza.
Trebuie mentionat ca ar fi fost mai bine sa presar cascaval dar nu am avut.Sau macar sa amestec branza asta cu niest oua....ca sa aiba fata mai frumoasa.
- Se tine vasul in cuptorul preincins, aproximativ 30 de minute

-Eu am folosit aceasta forma de cozonac pentru ca nu eram la mine in casa, si nu stiam bine pe unde sa gasesc vasele corespunzatoare asa ca de asta am apelat la ce mi-a picat in mana.Anyway,Lizi a crezut ca e cozonac, si mare i-a fost mirarea sa vada ca nu e...si ca ...mai rau...e cu fasole galbena (yac :D)

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu