duminică, 28 iunie 2009

Ghiveci de vara

Nu am mai facut de mult timp ghiveci.Fiind acum perioada foarte buna a anului in care gasim fel de fel de legume, am gatit un mega-ghiveci in week-endul asta.

Ingrediente

- 1/2 dovlecel
- 1/2 vanata
- o cana de pastai de fasole
- 3 morcovi
- 2 cepe
- 3 rosii
- 1 legatura marar
- 1 legatura patrunjel
- 1/2 telina
- 1 ardei
- 2 cartofi
- 1 piept jumate de pui
- zeama de corcodushe sau de lamaie
- ulei, sare

Obs : puteti jongla cu cantitatile si puteti elimina din unele ingrediente daca nu aveti
Alta observatie este ca am avut fasolea verde deja oparita cu o zi inainte.

Mod de preparare

- Se curata si se taie cubuletze toate ingredientele
- Se taie pieptul de pui in 4 bucati si jumatatea de piept de pui in 2 bucati (eu am vrut sa imi iasa 6 portii de ghiveci)
- Se sareaza carnea si se prajeste in putin ulei



- In uleiul in care am prajit carnea se prajeste putin ceapa
- In tigaia in care e ceapa, se adauga morcovul, ardeiul, telina


- Dupa ce se patrund putin, se rastoarna continutul tigaii intr-o cratita mai incapatoare si se adauga celelate ingrediente,fara rosii si inca putina apa, cat sa le cuprinda pe toate dar sa nu fie chiar o ciorba :D



- Le lasam sa se patrunda putin pe foc apoi adaugam si carnea



- Dupa ce toate sunt patrunse bine (incercati morcovii si telina), adaugati cele 3 rosii curatate de coaja si maruntite



- Inainte cu 10 minute de terminare, adaugati verdeata si turnati cu atentie zeama de corcodushe sau zeama de lamaie. (eu am pus cam 3 linguri pline de zeama de corcoduse).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu