joi, 7 mai 2009

Ficatei cu verdeata la cuptor

Nu am mai scris de ceva vreme pe blog pentru ca nu am mai avut timp sa gatesc..si nici dispozitie.
Azi am gasit din intamplare pe calculatorul de la birou niste poze mai vechi cu ceva ce gatisem in unul din week-end-urile trecute: ficatei cu verdeata, la cuptor.

Este un fel de mancare foarte rapid si usor de facut, si care se potriveste foarte bine cu aceasta perioada de primavara.

Ingrediente

- 2 pachete de ficatei de pasare
- 1 legatura de ceapa verde
- 1 legatura de usturoi verde
- sare,piper,ulei
- 2 legaturi patrunjel (si , optional marar, daca va place..eu nu am pus)
- condimente de drob, optional.

Mod de preparare

- Se spala bine ficateii
- Se toaca marunt verdeturile
- Intr-un vas termorezistent, se pun ficateii si apoi se adauga verdeturile tocate marunt (de preferat sa se foloseasca robotul ca sa le faca cat mai marunte, eu nu am folosit de data asta, dar cu alte ocazii sosul mi-a iesit mai bun pentru ca am folosit robotul)
- Se adauga apa si ulei, si condimente


- Se da vasul la cuptor pentru aproximativ 45 de minute, verificand sa nu se arda ficateii, si intorcandu-i din cand in cand
- Se servesc calzi (sau reincalziti...da :D) cu piure de cartofi si salata verde, de primavara

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu