sâmbătă, 9 mai 2009

Tarta cu carne si ciuperci

In week-end am facut aceasta tarta cu ciuperci si carne de pui.A iesit foaret gustoasa, a fost ft apreciata, si s-a mancat ft rapid :D Iese ca un fel de pizza, si cred ca ar merge bine serviat cu ceva sos de rosii.Eu una nici la pizza nu pera pun sos de rosii...asa ca tarta asta mi s-a parut super ok asa cum a iesit.
Ca timp de preparare, mie mi-a luat cam 10 minute, iar coacerea a fost cam 30 de minute.Asta pentru ca in prealabil am pregatit pieptul de pui fiert, cu o zi inainte.

Ingrediente

- 1 foaie de aluat foietaj
- 1 piept de pui
- 1 cutie de ciuperci feliate
- 3 carnati cabanosi
- 1 cutiuta mica de smantana
- 2 oua
- 50 grame cascaval

Mod de preparare

- Se soate foaia de aluat foietaj din congelator, si se lasa afara cam 15-20 de minute(a nu se decongela fortat cu cuptorul cu microunde)
- Se unge o forma de tarta cu unt si pesmet (eu nu am foramd e tarta din aia frumoasa, am folosit o forma de yenna)
- Se pune foaia de aluat in forma



- Se pune un strat din pieptul de pui, taiat marunt, fiert in prealabil



- Peste stratul de carne de pui se adauga ciupercile taiate ft marunt(eu le-am maruntit puternic cu blenderul)




- Se adauga feliute taiate subtire de cabanos



- Se rade pe razatoarea mare cascavalul



- Se toarna deasupra o compozitie facuta din 2 oua batute si amestecate cu smantana



- Se da la cuptor preparatul, pentru 30-35 de minute, pana se rumeneste frumos.



-Mamaaa...cum miroaseee!!Bun rau! Si nici nu se lipeste foietajul de vas, asa cum imi era mei teama ;)

Podfta buna....incercati-o ca merita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu