duminică, 17 mai 2009

Budinca cu brocolli

Saptamana trecuta am vazut ca mai multi colegi de birou mancau brocolli la pranz...facut in diverse feluri.Mie imi place brocolli, mai ales si pentru ca sunt mare fan al conopidei, cu care seamana ft bine.Inspirata de colegii mei, in week-end am facut aceasta budinca.


Ingrediente

- 1/2 kg de brocolli
- 50 gr cascaval
- 100 branza de oaie
- 1 cutiuta mica smantana
- 200 gr sunca de Praga, sau alt tip de sunca slaba si neafumata
- 2 oua

Mod de preparare

- Se opareste brocolli in apa fiarta in prealabil, se tine pe foc cam 10 minute pana se inmoaie
- Se rad branza si cascavalul pe razatoarea mica
- Se face o compozitie din branza rasa, cele 2 oua batute bine, smantana
- Se adauga la aceasta compozitie si sunca taiata cubulete
- Se piseaza brocolli, se face ca un piure
- Intr-un vas tapetat cu unt si pesmet, se pune brocolli piure, apoi se adauga compozitia de mai sus
- Se adauga cascavalul ras deasupra
- Se tine la cuptor cam 30 de minute

Se serveste atat cald cat si rece.Mie imi place chiar mai mult rece.Iar daca e cald imi place sa o asortez cu niste iaurt.

Pofta buna!

Un comentariu:

  1. N-am mai trecut de ceva vreme pe la tine, dar acum am trecut ca sa te premiez! Premiul te asteapta la mine pe blog! Te pup!

    RăspundețiȘtergere