vineri, 19 februarie 2010

Briose aperitiv

Hmm...era sa uit parola de la blogspot.Nici nu ma incumet sa ma uit cand a fost ultima data cand am postat pe aici :D Sper ca nu mi-am pierdut toti userii.A fost o perioada de lipsa de inspiratie, si de timp.Eh, dar cine ma iubeste, sigur a mai trecut pe aici ;)

Ce am mai gatit : niste spanac cu orez, plictisitor, poza arata nu tocmai vesel..nu se pune pe blog.O placinta cu branza sarata, nu am facut poze....nu se pune.Pizza...am mai facut de o mie de ori, nu se pune.Macaroane cu branza, chec,salam de biscuiti, papansi fierti...etc etc..intra in aceeasi categorie cu pizza.

Am incercat si cateva restaurante care merita mentionate, dar sper sa le dedic cate un post special.

Asa ca am ales ca subiect pentru revenirea in blogosfera culinara, o reteta de briose aperitiv, primita de la o colega de birou.Nu avem poze ca nu am trecut la fapte, dar va garanetz ca aratau asa de bine, si erau si foarte bune.

De la Mihaela....

- 4 oua
- 100 g faina
- 150 g masline verzi si negre
- 250 g sunca de praga taiata marunt
- 150 g branza rasa
- 3 linguri ulei de masline
- 1 lingurita praf de copt

Eu in loc de masline verzi pun ciuperci cam 75g si masiline negre 75g.
In loc de branza mai pun si cascaval.
Se amesteca ingredientele, mai intai ouale cu faina si apoi restul.
Te tine la cuptor pana se rumenesc la temp potrivita.
Ies cam 12, depinde de forma, am facut si cantitate dubla…
Nu cresc f mult din cauza ca sunt multe ingrediente grele, deci se umplu mai mult formele. (nu-si dubleaza vol ca la cele dulci simple)

See you soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu